teisipäev, 19. mai 2009

Kannatuste raja algus

Nii,nüüd siis õnnestus kokku puutuda meie meditsiini süsteemiga.Perearst on mul väga tore,sõna otseses mõttes,tema juures käisin reedel.Saatis mu kohe vereproovi andma,röntgenisse ja üritas mulle saada aega ortopeedi juurde.Esimene vaba aeg ortobeedile oleks olnud kusagil augustis. :) Ta üritas uurida kõiki vähegi võimalikke ja häid arste,et äkki on keegi ära öelnud oma aja,aga ei midagi.

Tasulisele ülevaatusele saada pole mingit probleemi, esmaspäeval 14:20,palun väga,Magdaleena polikliiniku "Ortopeedia arstid" võtavad sind 500EEK-i eest hea meelega vastu.Mis mul üle jäi,suve lõpuni oodata ja vaadata et ehk läheb kõik ise üle või siis mitte,ei.Aeg lukus.

Eile käisin siis ortopeedi juures,igati viisakas teenendamine.Dr Heiman katsus ja väänas ja pigistas minu põlvepiirkonda,kuulanud mu jutu ära ja vaadanud röntgeni pildid üle,kus luudega oli kõik korras jõudis ta järeldusele et mul on põlvekõõluse põletik.

Arthrostop Plus-i 3x päevas.
Raviks pakkus ta kahte varianti,kas laserravi või siis uudne ravimeetod - Shockwave teraapia.Laserravi on suhteliselt odav 50 EEK-i seanss,aga Shockwave teraapia üks seanss maksab 700EEK-i,mida tuleks teha 4-5 korda - 1 kord nädalas,ehk siis lihtne matemaatika näitab et hinnavahe on tuntav,aga kas ka ravi tulemus??? Ja kas ravi on effektiivsem,parem võrreldes hinna suhtega,lisaks sellele pidi see Shockwave e.lööklaine ravi olema ka ebamugav,ehk valus.Võtsin mõtlemisaega paar päeva,et arutada veel mõne spordiarstiga,minu olukorda,sest miskipärast on ikka inimesel kahtluseuss hinges,et kas see on ikka kõige õigem,kõige parem...jne,sest sinna kliinikusse minnes olin ma lihtsalt üks inimene tänavalt.


Täna on põlves selline kerge tuim ja näriv valu,ei tea kas selle väänamise ja torkimise tulemusena,aga eelnevatel päevadel oli parem.Koguni nii hea et tegime Martiniga Jüri tehnopargis rulluiskude ja keppidega 15km kerget uisku.Põlv igatahes selle trenni tulemusena haiget ei saanud.

Eks näis mis saab,seni tegelen sellega millega saan,ülakeha hakkaski juba unarusse jääma ja Dr.Heiman lubas ujumist,ratast ja mida iganes väikselt teha.

1 kommentaar:

Kidra ütles ...

Njah. Tõesti. Kannatuste raja algus. Loodan, et rada on lühike.