laupäev, 7. veebruar 2009

Lihtsalt 11km jooksu

...aga tegelikkuses ei olnud see midagi nii päris lihtsat.Esiteks nägi meie programm ette Merle tööpäeva Põlva lähedal Mammastes kell 12:00,mis tähendas et oma jooksu pidin enne seda ära tegema.Teiseks oli mu jalg kergelt väsinud,sest sel nädalal pole mul puhkepäeva olnud(loe eilset postitust).Kolmandaks pole ma harjunud varahommikul jooksma.Kõik mis ei tapa teeb tugevaks!Äratus 8:00 Mõtlesin et ei hakka enne sellist lühikest jooksu oma kõhtu midagi toppima ja nii ma olingi 8:20 järve ääres oma jooksuraja stardis.Eile suusatades sain aru et rada on piisavalt kõva ja lai et joosta uisurajal ja klassikajälge rikkumata.Vana suusatajana ei soovi ma kindlasti suusarada lõhkuda.Alustasin Pühajärve äärest,aga minu siiani tubli N78 GPS ei tahtnud satelliite üles leida,ootasin ja vaatasin ja lülitasin sisse-välja aga ikka ei midagi.Otsustasin siis usaldada kilomeetrimärke rajal,mis näitavad teed kuni Käärikuni välja.Esimene km oli päris OK,teine samuti,siis hakkas tööle ka GPS.3km oli juba raskem sest korralik tõus pani pulsi korralikult tööle.Sileda maa mehena annab kohe iga vähegi korralikum tõus tunda.Jooksin Sihva alevisse/külla ja tagasi,see tegi kokku 11,5km 1:06:54 Sports Trackeris näeb asi välja selline.Dushi alla jõudes olid Merle ja Grete ka juba üleval ja ootasid milllal saab hommikusöögile minna.

Hea tunne et oli,päev alles algab ja trenn juba tehtud.Terve päeva sai pühendada perele ja puhkamisele ja Merle töötegemisele (mina olin autojuht).Sõitsime Mammastesse kus me polnud kunagi käinud,mis on aga väga lahe suusakeskus,nagu kohale jõudes selgus.Seal peeti sel nädalavahetusel Skandinaavi karikavõistlusi suusatamises,mis kujunes Norra maavõistluseks.

Kommentaare ei ole: