esmaspäev, 13. aprill 2009

Pašal ka põlvehäda

Kahjuks tuleb uudistest lugeda,et Pavel Loskutovil ei õnnestunud lõpuni joosta oma puhkusepausi järgne maraton Utrechtis...

"Hollandis, Utrechti maratonil hooaja avastardi teinud Eesti parim pikamaajooksja Pavel Loskutov tulemust kirja ei saanud, sest jättis võistluse pooleli, kirjutab Õhtuleht Online.

"Põlve lõi 23 kilomeetri järel terav valu," lausus 39-aastane Loskutov. "Vahepeal jalutasin, proovisin uuesti joosta, aga valu ei kadunud. Liiga suur risk olnuks valuga võideldes lõpuni joosta."
"Oleks see juhtunud 35. kilomeetril, kannatanuks ehk lõpuni ära,"

Loskutovi sõnul liikus ta tempos, mis andnuks aja 2:15. "See polnud raske, aga on selge, et 2:13 saavutamine olnuks utoopia," ütles valgalane, kes tahab sel nädalal põlve ravimise asjus nõu pidada doktor Toomas Teiniga.

Loskutovil on varem opereeritud mõlemat põlve, kuid enne Utrechti sõitmist ütles ta, et jalad ei valuta ja tervis on korras.

Loskutov polnud kindel, kas ta Berliini MMi normi (2.18) veel kuskil ründama hakkab, kuid karjääri lõpetama ta veel ei kipu. Utrechti maratoni võitis Keenia esindaja William Kipchumba ajaga 2:09.41."

Allikad: ERR/ÕHTULEHT ONLINE/Sportnet

3 kommentaari:

Kidra ütles ...

Tundub, et Sul on mõnus plaan treeninguteks. Kui ma õigesti aru sain siis struktuur on: E ja K taastavad, T lõigud, N 10 km võistlustempos jooksud, R vaba, laup maratoni võistlustempos jooksud ja P pikkem jooks. Kas Sa võid/saad/tahad oma plaani ka jagada? Ma heal meelel tutvuks sellega ning prooviks ka kohandada omale sügiseks.

Mul on kuidagi raske (ikka veel) praegu oma suusatamise-eelset (sai suures mahus suusatatud, kõigil 6 suusamartonil osaletud) jooksukiirust taas leida. Sellest ka selline ... meeleolu langus trennide osas natuke (vast läheb varsti üle ikka). Pea eesmärk kah veel mul kaugel.

Aga igaljuhul soovin Sulle jõudu - Sinu blogi lugemine innustab. Sinu järjekindlus motiveerib ka taastavaid sörke tegemema, pikast otsast rääkimata :) Nii Sulle kui kogu kompanjonile (trennisõbrad, pered jne) - silm sihile!

Careras ütles ...

Pole probleemi,võin jagada oma plaani,aga ei tea mis tasemel sa jooksed,kas see plaan on sulle liiga kerge või liiga lahja.Ma ise selle plaani järgi teen esimest aastat.Eelnevatele maratonidele valmistudes mul selliseid kiireid päevi sees ei olnud.Tegin fartlekki,kerget jooksu ja pikka jooksu.Varieerisin distantsidega.L ja P olid aga samad,mis mu praeguses plaanis.Mu sõbrad teevadki selle rahulikuma plaani järgi,ise katsetan kiiremate T ja N jooksudega.Nädalalõpud on meil samad.Nii et millise plaani ja kuhu ma sulle saadan?

Tänud heade soovide eest :)

Kidra ütles ...

No ma jooksen sellisel tublil rahvasportlase tasemel - teen ikka 5-6 korda nädalas trenni. Mahukamad nädalad küünivad ikka sinna alla 10 tunni jääma. Maratone olen läbinud enamuses sinna 3:40 peale (nende hulgas siis nii 4:04 kui ka 3:23 lõpetamise aegu). Kiirustrennid peavad minu arvates kindlasti sees olema, sest kust mujalt saab keha õppida kiiruslikku vastupidamist, mida maratonil kindlasti vaja. Omal on mul nüüd olnud peaaegu 3 aastat häda jalgadega - sellest ka pikemad pausid sees. Nüüd olen aastakese juba treenida saanud ilusti jutti. Huvi plaani vastu on sellep, et eks ma olen katsetanud igasugu plaane ja meetodeid endal. Aga kuna inimeseloom on ikka nii individuaalne, siis pole ma seni sellist päris 'oma' leidnud ja otsin veel. Vast leian selle Sinu saadetavast variandist :) Tänud juba ette üllatava lahkuse eest. Sest tegelikult tundub selline plaanide omale hoidmine nagu popp olevat. Nohh, et kui ma ka Sinu plaani järgi teen siis võibolla saan sama heaks või paremakski :)

Mulle muidugi tundub (tõesti lihtsalt tundub Sinu blogi lugedes), et me pulsid/kiirused nagu enamvähem klapivad (ma olen lihtsalt hetkel ikka vähem treenitud kui Sina). Ma heal meelel muidugi vaataks mõlevat plaani varianti (kidra_0@hotmail.com).

Ja ma usun, et Sul tuleb 3:15–3:30 ikka lõpuajaks küll kui nüüd tõesti midagi ebasobivat ette ei satu, s.t. ilm ikka on normaalne ja liigesed enne maratoni kosuvad. Vähemalt lugedes Sinu treeninguid ja pühendumust ja ... vaim ja lihased tunduvad selleks ikka Sul väga vormis olevat :)

Ainus mida ma soovitaksin – kaaneta oma eneseusk ja vaimujõud, et mitte enne 10. maid hakata muretsema asjade pärast, mida ei saa muuta ja sellest tingituna rapsima. Ma olen ise selle kohapealt vast nõrgemaks muutunud, sellest ka see soovitus, mida Sina vist ei vajagi. Kui tead, et oled oma treeningute ja puhkamise oskusega andnud endast parima, siis ei pea endas ka pettuma maratonirajal.

Jõudu!