reede, 3. aprill 2009

Tehniline upgrade

Tehnika upgrade on muidugi väga paljulubav pealkiri,sisu aga nii vägev ei ole.Sisu seisneb selles et Nokia SportsTrackeril ilmus kaks uuendust.Esimenev2.05 oli paljulubav,ag nagu kasutamisel selgus sisaldas bugisid,ehk vigu.Andsin omapoolse panuse ja teavitasin neid sellest,muidugi polnud ma ainuke nurina tekitaja.Positiivsuse poole peale tuleb aga kirjutada see et umbes nädalaga suutsid nad oma bugid parandada ja nüüd on v2.06 täiesti töötav ja saadaval kui aktiveerida telefonis software upgrade.Mina kasutan seda tehnilist abivahendit eelkõige pikkadel jooksudel kus telefon oma piiksudega tuletab meelde järjekordse kilomeetri läbimisest.Lisaks sellele saab hiljem ka kerge analüüsi teha kui telefonis olevad andmed veebi üles laadida.
Kuna mul veel ei ole sellist spordikella mis kilomeetreid loeb siis on mu telefon N78 koos Sports Trackeri rakendusega igati asjalik abimees.
Aga kohe kohe ehk siis tegelikult 1.kuu pärast jõuab minuni Polari tippmudel Polar RS800G3.Siinkohal väga vabandan kodumaa kaupmeeste ees,et nende rahakoti täitmata jätan,paraku pole mul nii palju raha et seda siit osta."Unistuste maalt" USA-st saab mingil imekombel selle kella poole odavamalt ja sõber toimetab Eestimaad külastades selle mulle koju kätte.Lihtne ja ilmselt üks esimesi asju mis on mul hea ja odav :))

Kommentaare ei ole: