kolmapäev, 7. jaanuar 2009

Ka iga uus algus on raske



Iga algus on tõesti raske,aga üritan siia kribada oma sporditegemised suurema järjekindlusga,kui ma seda seni olen teinud. Ma pole eriline kirjanik,aga annan endast parima.
Alustasime siis kolmekesi uut ettevalmistust maratoniks,18 nädalat on programmi pikkuseks ja pidupäev on 10.mail Prahas.Ma loodan et mu sõbrad alistavad sellel aastal 4 tunni piiri,ise unistan vaikselt sellistest ilusatest numbritest nagu 3:30.
Kuigi mis seal salata jätame väikese taganemistee ka,oluline on hea tujuga ja tervena lõpetada.Talvine treening võib sisse tuua igasugu muudatusi,kuna haigused ja külmetused hiilivad ja otsivad trennist kurnatud ja nõrku organisme.
Pühapäevane kõhuvalu ei olnud esmaspäevaks päris kadunud ja nii alustasin programmi täitmist eile,teisipäeval ehk 6.jaanuaril.Sadas ja tuiskas päris kõvasti,seetõttu käisin ka kaks korda korralikult selili.Õnneks lõppes kõik ainult kannivaluga,mis hommikul ärgates endast kergelt meelde tuletas.

Kommentaare ei ole: