teisipäev, 20. jaanuar 2009

Teisipäev 4x800m

Elu näitab kas selle mehe jutus on pointi!
Yasso 800's
You can predict your marathon time based on how long it takes you to run 800 meters. Don't believe it? The secret lies in Yasso 800s...

Et õhtuks oli kerge lumi ikkagi jooksurajad kerge lumega katnud,siis otsustasin minna Kakumäele,kus kõnniteed on enamasti üsna puhtad.Kiirenduste sirgeks valisin lõigu Merirahu juurest "Captain Flint" pubini.Auto parkisin pubi ette ja tegin umbes 1km soojenduse Merirahu poole.Soojendusel selgus et ega see tee nii väga puhas ei ole,jääkirme ja kohati ka õhuke kiht lund tegin mu kiirendusraja pisut libedaks + vastutuul.Aga pole hullu,sisehalli sunnib vaid minema selline ilm kui taevast sajab pussnuge või kärnkonni.Plaanisin siis kiirendused teha 5 km võistlustempos ja aeg mis iganes minutites sekundites selle 800m läbimisel tuleb peaks olema võrdne ajaga tundides ja minutites millega ma suudan maratoni läbida (YASSO 800m reegel).Nii et kui ma plaanin maratoni joosta 3t ja 30 minutit siis 800 m kiirenduse ajaks peaksin saama kõik kordused (seekord 4x800) 3minutit ja 30sekundit.
Kerge venitus lihastele,kellad-GPS-id kontrollitud,START kohe esimestel kümnetel meetritel oli selge et ilmataat on ikka otsustanud minu kannatuse proovile panna.1)Libe rada jalg ei saanud sellist tõuget teha,milleks ta tegelikult valmis oli 2)vastutuul mis ei olnud küll ülitugev,aga tuntav siiski ja ka talviselt karge.Umbes pool maad lbitud vaatasin kella,tundub et saan hakkama.Pubi ette viivale teelõigule jõudes mis on minu 800m jooneks lõin kella lukku ja ohohh 3:15 ootamatult hea arvestades libedust,tuult ja külma.Sörkisin hingamist taastades ja lihaseid lõdvestades tagasi oma stardi kohale.6 minutit hiljem järgmine start,üritasin joosta veidi vabamalt ja kergemalt,kujutades ette et mul on jalge all 5km võistlus.2.kiirenduse aeg 3:17,pole paha.3.kiirendus 3:17 ja neljas 3:17.Täpne nagu kellavärk.Lõpetuseks lõdvestasin 1km sörkida ja venitused+võimlemine peale.
Tehtud.Vaatamata oma ilusatele ühtlastele numbritele ei julge ma ikkagi veel prognoosida oma maratoni aega 3:17,pigem olen ikkagi kinni plaanis 3:30,aga eks see selgub juba 16 nädala pärast.

Kommentaare ei ole: