teisipäev, 27. jaanuar 2009

Teisipäev 4 x mäkkejooksu

Teisipäev on selline tore vahelduv kiirusetrennide päev.Sedakorda siis mäkkejooksud.Selle tegemiseks olen valinud endale 300m pikkuse tõusuga Trepi tänava Glehni lossi lähedal.Esimese trenninädala teisipäeva olin jooksnud samuti seal ainuld korduste arv oli siis 3,seekord 4.Parkisin auto Nõmme keskuse juurde ja sörkisin sealt umbes 2km soojaks.Juba soojendusele minnes sain aru et olin teinud suure vea.Nimelt mu uhked "naeltossud" olid koju jäänud ja seda teadlikult,kuna lootsin et tänaval on asfalt väljas.Aga Tallinn on suur linn :),see kui Rahumäel on teed puhtad ei tähenda seda et Nõmme tänavad on puhtad.Nõmmel oleks justkui sattunud teise kliimavöötmesse.Talv,vana raudteetamm ,mida teab iga siinkandi spordisõber oli küll paksust lumest puhastatud aga kaetud tihke kõvaks tambitud(jää)lumega.Sain aru et väga hea see trenn seekord tulla ei saa.Lootsin et no ehk on see libe Trepi tänav lumest puhtaks "soolatatud",kohale jõudes aga avanes samasugune pilt nagu igalpool Nõmmel - ilus valge tänav.Õnneks olid kerged + kraadid ja nii oli sellel suureteralisel kinnipressitud lumel mingi pidamine olemas.Nii ma siis tulistasin üles -alla ,üles-alla... 4x .Alla joostes lõdvestades.Kiirendused jooksin ühtlaselt oli libe aga kannatas joosta lõigu aeg kõikus 2:15-2:18 vahel.Huvitav ,palju ma naeltega oleks kiirem olnud,see jääbki teadmata...
Kiirendused tehtud sörkisin ja lõdvestasin Nõmme keskuse juurde tagasi.TEHTUD

Kommentaare ei ole: